ApS Brno s.r.o.   Informační systémy Školicí středisko Projekční technika Další divize
 
|
 
Home > Edice

Úrovně podpory (edice)    Service Level Agreement
self-support standard premium
dostupnost aktualizací ano ano ano
dostupnost podpory není k dispozici pracovní dny 9:00-17:00 pracovní dny 9:00-17:00
24 hod. denně 7 dní v týdnu pro závažnost 1 a 2
způsob podpory dokumentace web a telefon web a telefon
počet případů není k dispozici neomezeno neomezeno
závažnost reakční doba
počáteční a následná počáteční a následná počáteční následná
1 - urgentní - 1 pracovní hodina 1 hodina 1 hodina
nebo dle dohody
2 - vysoká - 4 pracovní hodiny 2 hodina 4 hodina nebo
dle dohody
3 - střední - 1 pracovní den 4 pracovní hodiny 8 pracovních hodin
nebo dle dohody
4 - nízká - 2 pracovní dny 8 pracovních hodin 2 pracovní dny
nebo dle dohody
self-support standard premium
... více na webu výrobce

Úrovně závažnosti

1 - urgentní

Problémy, které závažným způsobem ovlivňují použití SW v produkčním prostředí (např. ztráta dat nebo nefungující produkční systémy). Tato situace zastaví Vaše obchodní aktivity. Neexistuje žádné dočasné "náhradní" řešení.

2 - vysoká

Problémy, při nichž SW funguje, ale produkční využití je výrazně omezené. Tato situace výrazně omezí Vaše obchodní aktivity. Neexistuje žádné dočasné "náhradní" řešení.

3 - střední

Problémy, které částečně ovliňují využitelnost SW v produkčním nebo vývojovém prostředí. V produkčním prostředí mohou ovlivnit výkonnost i funkcionalitu systému (např. využitím dočasného řešení) . Ve vývojovém prostředí (vývoj a demonstrace SW a HW) může být daný projekt omezen výrazněji.

4 - nízká

Jde o obecné dotazy, hlášení chyb v dokumentaci, návrhy na zlepšení. Na produkční využití, funkcionalitu nebo výkon SW nemají tyto problémy téměř žádný vliv. Pro vývojové využití SW existují dočasná řešení.

... více na webu výrobce